Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Omlouvám se, ale dávám prezidentovi rok, maximálně dva. Pak už nebude schopen vykonávat funkci. Je to od něj krajně nezodpovědné, že nám to nepřiznal, ale i on sám to musí dobře vědět. Takže do dvou let další volby na účet Miloše Zemana, půl miliardy...

2 0
možnosti
LC

Ááá, další člen lékařského konzilia.

4 0
možnosti
JF

O budoucnosti pana Drahoše mám jisté pochybnosti, navzdory podpoře všech druhů médií, ať TV, rozhlasových či tištěných, pražské kavárny, umělců i pseudoumělců všeho druhu, sportovců, vedení VŠ všeho druhu, včetně zmanipulovaného studenstva, mnohé podporovatele jsem jistě opomněl uvést, když přes to všechno nevyhraje, tak bylo vsazeno na špatného koně. Uměl se sice točit jako korouhvička, čímž chtěl dokumentovat skělý zdravotní stav, nicméně tím i naznačil hlavní důvod předchozího profesního úspěchu v AV. Jinak neměl co voličům prodat, názory žádné a korouhvičky moc netáhnou. Takže až pomine během pár týdnů euforie, pan profesor zjistí, že bude označen jako "marná investice" a bude velmi rychle nahrazen investicí slibnější, osobně předpokládám, že tou bude Dr. Hilšer.

Ještě bych rád dodal, pana Horáčka jsem nikdy nemusel, ale jeho chování po vítězství prezidenta Zemana ukázalo, že je to "grand". Nakonec kdo ví, ani pan Horáček možná ještě neřekl poslední slovo. Bude bohatší o zkušenosti, chytrý je, ostatní je už jen na něm.

0 0
možnosti
JP

Pokud já jsem sledoval předvolební klání, tak jsem nabyl dojmu, že pan Drahoš se do druhého kola změnil na pana Horáčka, což byla chyba. Myslím, že paní Horáčková by byla lepším kandidátem.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1278x
Pracuji jako "ajťák". Zajímám se o historii, světové dění, nadpřirozeno... Mám své pevné názory, které vyznávám a za kterými si stojím.